Izpārdošanas paziņojumiem var pievērst uzmanību ar dažādieām leksiski semantiskiem pastiprinātājlīdzekļieēmām, piemēram, grandiozā izpārdošana, noliktavas tīrīšana (ar to saprotot vien to pašu izpārdošanu). Lietoti iras arī triju vai četru komponentu pastiprinātājkonstrukcijas ar nozīmes pārnesumu – totālā noliktavas tīrīšana, lielā smaržu noliktavas tīrīšana; smaržpārdošana – jau radošāks valodniecisks salikteņdarinājums. Taču, ja klients nav ganavalodnieciski radošāks ir saliktenis smaržpārdošana. Ja uzņēmējs būtu acīgs, tad jau publiskajā telpā nebūtu sastopamas kliedzošas angļu un latviešu četru komponentu hibrīdkonstrukcijas – blow sezonas totālā izpārdošana.
3. Vārddarināšana;
6.4. Vārdu secība;
6.5. Izteicēja izveide;
7.1. Liekvārdība;
7.2. Mazvārdība;
7.3. Neiederīgs vārds;
8. Tekstveide;
10.1. Sekundāra: saistāmība;
|