Darba gaitā tiek izstrādāts detalizēts LVTB un UD izmantoto lomu savstarpējais kartējums (angl. mapping; šajā gadījumā – attēlojums “daudzi pret daudziem”), taču tiek arī secināts, ka atsevišķos gadījumos LVTB marķējums neļauj precīzi noteikt UD lomu. (Pretkalniņa et al., 2016) UD vadlīniju 2.0. versija apraksta neobligāti pievienoj 7.2. Mazvārdība; 9.1. Neuzmanības kļūda; |
Parasti skolēna doma ir saprotama, bet vai nu paviršības, vai nevēlēšanās dēļ atrast precīzāko vārdu, vai steigas dēļ tiek rakstīti 7.2. Mazvārdība; 9.1. Neuzmanības kļūda; |
Taču jau ar pirmajiem samērā pielaidīgā un demokrātiskā 7.2. Mazvārdība; 9.1. Neuzmanības kļūda; |
Tiesa, tie tāpēc arī ir ticējumi, ka nep 7.2. Mazvārdība; 9.1. Neuzmanības kļūda; |