Veēl viens īpašs burts spāņu valodas ortogrāfiskajā sistēmā ir h burts.
7.1. Liekvārdība;
9.1. Neuzmanības kļūda;
|
Ja apsūdzētais pēc trīskārtēja uzaicinājuma uz tiesu neieradās, spriedums automātiski tika pieņemts par labu otrai pusei. (Röhrich 1991, 335) Sakāmvārda popularitāti mūsdienās var izskaidrot ar tā piemērojamību ļoti daudzām situācijām, to var lietot, gan uzsākot rakstīt par tām, bieži pat liekot sakāmvārdu par virsrakstu rakstam, grāmatai vai dziesmai, it kā sagatavojot lasītāju vēstījumam par kādām trim labām lietām (starp citu, šī ļoti izplatītā vārdkopa izraisa asociācijas ne tikai ar pasakām, bet arī ar apsskatāmo sakāmvārdu) vai arī kādu trešo pozitīvo notikumu citu virknē. Šis sakāmvārds iederas tekstā arī pēc situācijas izklāsta, kas it kā kalpo par ilustrāciju sakāmvārdam vai kārtējo pierādījumu sakāmvārdā izteiktā apgalvojuma patiesīgumam. Šo izteicienu sevišķi iecienījuši sporta žurnālisti, jo ir neskaitāmi daudz gadījumu, kad kāds sportists vai kāda komanda trešo reizi piedalās sacensībās vai tiem tikai trešajā reizē izdodas sasniegt labus rezultātus.
7.1. Liekvārdība;
9.1. Neuzmanības kļūda;
|
Lai nenokļūtu muļķīgā situācijā, diemžēl skolotājs nevar aprobežoties ar tām zināšanām, ko apguvis studiju laikā, bet viņam nepārtaraukti ir jāpilnveido sava valodas kompetence un jāseko aktualitātēm valodas kultūras attīstībā.
7.1. Liekvārdība;
9.1. Neuzmanības kļūda;
|
Ar šādu zīmju palīdzību ir iespējams vienlaicīgi parādīta priekšmeta formu, lielumu, tā izmantošanu vai kustības virzienu utt. Tās apzīmē nevis specifiskus objektus, bet līdzīgas objektu grupas, piemēram, vairāku grāmatu atrašanos grāmatplauktā vai uz galda, automašīnu drūzmēšanos uz ielas, daudzu mēbeļu atrašanos vienā telpā utt. klases.
7.1. Liekvārdība;
9.1. Neuzmanības kļūda;
|
Atis Rozentāls par izrādi „Malēnieši”, kura nodēvēta par karnevālu, saka: „Klaunāde ir atslēga, ar kādu šis materiāls ir slēgts [..] klaunāde jeb balagāns.” (Rozentāls 2012, 2) Savukārt Ilze Kļaviņa, analizējot izrādi „Ragana”, kuras apakšnosaukums ir kaislības senlaiku garā, lieto tādus izteikumus kā „šausmu pasaka”, „dekadentiski manierīgs” un „grotesks spēles veids”, kas atgādina agrīnā ekspresionisma pirmās „gotiskās” jeb „šausmu filmas” (Kļaviņa 2011, 8).
7.1. Liekvārdība;
9.1. Neuzmanības kļūda;
|