Meklēšana

Par korpusu Meklēšana Kļūdu tipu statistika Kļūdu kombināciju statistika
Atrasts/-i 17 vienumi
Mēģinājums man kā zinātniekam un zvērinātam advokātam rakstīt par tiesas kļūdām un tiesnešu atbildību sadūrās ar niknu reakciju no tiesu varas pārstāvju pusesreakciju.
6.4. Vārdu secība; 7.1. Liekvārdība;
Promocijas darba ietvarosā ir aizsākts jauns pētniecības novirziens latviešu valodai – pētījumi, kas balstītilatviešu valodas izpētes virziens – sintaktiski marķētos tekstos balstīti pētījumi.
6.4. Vārdu secība; 7.1. Liekvārdība;
Nākamajā, sintakses, līmenī tiek apskatīti vārdu – teikuma elementu – vārdu – savstarpējie formālie sakari, savukārt teikuma un teksta semantikas līmeņi attiecas uz attiecīgi teikumā vai tekstā iekļauto jēgu.
6.4. Vārdu secība; 7.1. Liekvārdība;
Eksperimenti tika veikti, gan izmantojot gan korpusā esošo manuāli veidoto morfoloģisko marķējumu, gan izmantojot automātiski veidotu morfoloģisko marķējumu.
6.4. Vārdu secība; 7.1. Liekvārdība;
Par spīti izaicinājumiem NZV pētniecība NZV jomā turpinās.
6.4. Vārdu secība; 7.1. Liekvārdība;
Tādējādi valodas situācijas dinamikā vērojamas pārmaiņas svešvalodu prasmē un lietojumā: vēl pirms desmit gadiem angļu valodas lietojums ikdienā sabiedrības dzīvē bija lielākoties nepieciešamnepieciešams lielākoties atsevišķās jomās (tūrismā, starptautiskajā uzņēmējdarbībā, augstākajā izglītībā, jauniešu subkultūrās u. c.), taču pašlaik gan angļu valodas pratēju skaita, gan valodas prasmes līmeņa pieauguma, gan prestiža ziņā jaunākās paaudzes respondentu grupā tā kļūst par otru svarīgāko valodu Latvijā lietoto valodu kopumā.
6.4. Vārdu secība; 7.1. Liekvārdība;
Digitālās ierīces piedāvā plašas funkcionālās iespējas, un to izmantošana ir ļoti laikietilpīga, tāpēc cilvēks iespēju robežās cenšas taupīt laiku iespēju robežās, un tas ietekmē informācijas apstrādes paņēmienu izvēli.
6.4. Vārdu secība; 7.1. Liekvārdība;
Spilgts piemērs ir skolas mācību grāmatu noformēšanas attīstība pēdējo gadu desmitu laikā – mācību grāmatas ir kļuvušas krāsainas, atraktīvas, tās tiek papildinātas ar tabulām, attēliem, zīmējumiem, karikatūrām, komiksiem, mācību diskiem un citiem papildmateriāliem. Šo pašu tendenci var novērot arī digitālajā vidē – ekrānos ieraugāmā informācija ekrānos ir vizuāli krāšņa un krāsaina, papildināta ar kustīgiem un/vai skanošiem papildelementiem.
6.4. Vārdu secība; 7.1. Liekvārdība;
Nenoliedzami, šim grāmatu apgādam ir lieli nopelni latviešu vārdnīcu, atkārtotu un jaunu izdevumu klajā laišanā, un tāpēc „celt asti gaisā” ir visai pašsaprotami „celt asti gaisā”.
6.4. Vārdu secība; 7.1. Liekvārdība;
Lai cik dīvaini tas šķistu šobrīd, tomēr angļu valoda nav vienmēr nav bijusi viena no visietekmīgākajām valodām un nav kalpojusi kā starptautiska saziņas valoda.
6.4. Vārdu secība; 7.1. Liekvārdība;
Ar multimodalitāti tātad saprot multimodālu stāvokli vai īpašību, kas piemīt, piemēram, komunikācijai, vēstījumam vai tekstam, kas tātad ir pieejams vairākām jutekļu sistēmām un/vai vairākām kognitīvajām sistēmām, tās dažādi kombinējot un variējot.
6.4. Vārdu secība; 7.1. Liekvārdība;
Tiesiskums ir jebkuras demokrātiskas valsts viens no svarīgākajiem demokrātiskas valsts pamatiem.
6.4. Vārdu secība; 7.1. Liekvārdība;
Tiesiskums ir jebkuras demokrātiskas valsts viens no svarīgākajiem demokrātiskas valsts pamatiem.
6.4. Vārdu secība; 7.1. Liekvārdība;
Tāpēc tai noteikti nevajadzētu būt problēmai šiem amatiem atrast piemērotus cilvēkus šiem amatiem.
6.4. Vārdu secība; 7.1. Liekvārdība;
Kur jūs redzat tos vislielākos šķēršļus, kādēļ jau šobrīd tomēr nav iespējams e-lietu ieviestieviest e-lietu, sākot ar pašiem pamatiem?
6.4. Vārdu secība; 7.1. Liekvārdība;
Nākot pie mums, savukārt šo spriedumu reāli var dabūt reāli pāris gadu laikā, pat gada laikā.
6.4. Vārdu secība; 7.1. Liekvārdība;
Nepiekrītu tam viedoklim, kas arī sabiedrībā dažkārt ir kultivēts sabiedrībā, ka tiesnešiem likumi nav rakstīti un, slēpjoties aiz neatkarības principa, paši var darīt, kas ienāk prātā.
6.4. Vārdu secība; 7.1. Liekvārdība;