Meklēšana

Par korpusu Meklēšana Kļūdu tipu statistika Kļūdu kombināciju statistika
Atrasts/-i 7 vienumi
Tad tomēr princips, ka noslēgtie līgumi jāpilda (Ppacta sunt servanda), turpina darboties.
2. Pareizrakstība; 5.3. Pieturzīmes trūkums;
Reizi pusgadā tiek publicējota jaunua datu versiju,a, tāpēc iniciatīvas ietvarosā veidotaisie datu klāsts tieki strauji attīstītās: UD versijā 1.2 2015. gada novembrī ir iekļauti 37 korpusi, pārstāvot 33 valodasām, versijā 2.2 2018. gada jūlijā – 112 korpusi 71 valodai, versijā 2.101. 2022. gada maijānovembrī – 22843 korpusi 1308 valodām.
2. Pareizrakstība; 6.6. Dalījums teikumos; 7.1. Liekvārdība; 8. Tekstveide; 9. Citas kļūdas; 10.1. Sekundāra: saistāmība;
Tā, piemēram, Ceplīša piedāvājums Ulua atveidot ar Ulva tā īsti nav pieņemams, jo u skaņa ir akcentē[u] ir uzsvērta un diezgan plaši artikulēta, tādēļ šajā gadījumā tā buūtu atveidojama ar ua, proti, Ulua. L, līdzīgi kā vārdos Juan (Huans) un Juana (Huana),. Daudz grūtāk ir atrast pierādīamatojumus ue un uo atveidei ar ve un vo. L. Ceplītis piedāvā Teruel atveidot ar Tervela un Rueda ar Rveda, Manuel ar Manvels un Duero ar Dvero,. Tas ir izpelnījies pamatotu kritiku, jo attālina latvisko formu to tāsatveidojumu no rakstības oriģinālvalodā un, turklāt līdzīgi kā pirmajā gadījumā patskanis u[u] tiek diezgan plaši artikulēts un tā izruna latviešu valodā netiek apgrūtināav sarežģīta, tādēļ ir ieteicams tošos vārdus atveidot ar tādu pašulīdzīgi rakstību kāai oriģinālvalodā: Rueda, Manuels, Teruela, Duero, Bunjuels.
1. Tehniskais noformējums; 2. Pareizrakstība; 5.1. Nepiemērota pieturzīme; 5.3. Pieturzīmes trūkums; 6.4. Vārdu secība; 6.5. Izteicēja izveide; 6.6. Dalījums teikumos; 7.1. Liekvārdība; 7.2. Mazvārdība; 7.3. Neiederīgs vārds; 10.1. Sekundāra: saistāmība; 10.3. Sekundāra: interpunkcija; 10.4. Sekundāra: sākumburti;
Uzņēmumiem tas ir ļoti pievilcīgs reklāmas kanāls, jo ļauj sasniegt izmeklētu auditoriju – piemēram, autiņbiksīšu reklamēšanai var piesaistīt influenceri – jauno māmiņu, kura raksta par bērnu audzināšanu un kuras sekotāji, visticamāk, paši ir vecāki. (Vīnkalna 2018) Influenceri jeb sabiedrībā vai kādā sabeiedrības grupā pazīstami viedokļu līderi ir pēdējo pāris gadu Latvijas mārketinga jaunums, ko steidz izmantot ne viens vien zīmols, bet pasaulē tie pazīstami jau sen. [..] Visbiežāk influenceru mārketings darbojas tieši sociālo tīklu vidē, kur tiem seko dažādas mērķauditorijas grupas. (Influenceri un mārketings) Par sociālo mediju influenceriem uzskatāmi kādā nozarē vai nišā pazīstami cilvēki, kas aktīvi darbojas dažādās sociālo mediju platformās un ir savākuši ievērojamu sekotāju pulku. [..] Par viedokļu līderi var kļūt jebkurš, galvenais noteikums – atrast savu nozari un piesaistīt auditoriju. [..] Nākamais solis – veidot saturu, kas būtu ortiģināls, interesants un auditorijai saistošs. (Influenceri un mārketings); [iInfluenceris ir] populārs cilvēks, piem.ēram, aktieris vai blogeris, kurš var ietekmēt [..] citu cilvēku lēmumus pirkt to vai citu produktu. (Kas ir influenceris?) Laikrakstā Diena”, aprakstot šo fenomenu, izmantoti arī salikteņi ar komponentu -influenceris: mikroinfluenceris, makroinfluenceris. (Gūte 2019). MLVV šis vārds pagaidām tiks ievietots ar stilistisko norādi sar. (sarunvalodas vārds), cerībā uz to, ka kādā brīdī tam tiks atrasts literārajā valodā iederīgāks un labskanīgāks analogs. hūdijs/ hudijs Pirmo reizi saskāros ar šo vārdu sarunā ar pusaudzi dēlu, kurš vēlējās sev hudiju.
1. Tehniskais noformējums; 2. Pareizrakstība; 2.2. Saīsinājuma izveide; 9.1. Neuzmanības kļūda;
Ja šaādi piemeēri ir iekļauti pārbaudes darbā,d tad nekludkļūdas netiek pieļautas.
2. Pareizrakstība; 2.2. Saīsinājuma izveide; 6.5. Izteicēja izveide;
LD 18173 Arī šādu tekstu nav daudz, un, kaut arī ne vienmēr, tomēr bieži tie apspēlēir saistīti ar mitoloģiskas dievības - Dieva un latviešu galvenās sieviešu kārtas dievības - Laimas vārdu.
1. Tehniskais noformējums; 2. Pareizrakstība; 5.3. Pieturzīmes trūkums; 6.5. Izteicēja izveide; 7.3. Neiederīgs vārds; 10.1. Sekundāra: saistāmība;
Ņemot vērā to, kaLai gan ir Ckovidlaiks, un ir spēkā ierobežojumi, jaunieši interesi par centru nav pazaudējuši.
2. Pareizrakstība; 2.3. Sākumburti; 3. Vārddarināšana; 7.2. Mazvārdība; 6.8. Palīgteikuma tips;