Sākotnēji tviteris piedāvāja varēja izmantot tikai teksta vēstījumusiem, jebkāda cita formāta izmantošana vai pievienošana tvītiem bija jāmeklē ārpus paša mikrobloga, un pastāvēbija dažādi servisi, kuru pamata uzdevums bija, piemēram, nodrošināt attēlu pievienošanu tvītam, vai saites (URL) saīsināšanu. Tomēr tviteris seko līdzi aktuālākajām tendencēm digitālās komunikācijas jomā un šobrīd blakus tekstam,Digitālajai videi kļūstot daudzveidīgākai formātu ziņā, arī tvitera lietotājs varēja pievienot attēlu,tekstam attēlu, norādīt atrašanās vietu, izveidot aptauju, vai papildināt tvītu ar GIF (Graphics Interface Format = grafikas interfeisa formāts), attēlus un emocijzīmēm. Pēdējie divies izvēloties pašā mikroblogā, nevis meklējot kaut kur citur. Vizuālās informācijas iekļaušana tvītā var paspilgtināt vai piešķirt vēstījumam citu jēgu, kas ir būtisks palīglīdzeklidigitālajā vidē ir būtisks tekstuālā vēstījuma interpretēšanai digitālā vidē. Tekstuāla vēstījuma vs palīglīdzeklis. Viens no riskiem ir tāekstuāla vēstījuma pārprašana vai uztveršana atšķirīgi no sākotnējā mērķa, jo īpašicitādi, nekā sākotnēji iecerēts, īpaši tāpēc, jka vēstījums ir tik īss un nav iespējas plašāk izskaidrot domātou plašāk.
5.2. Lieka pieturzīme;
5.3. Pieturzīmes trūkums;
6.2. Savrupinājumi;
6.4. Vārdu secība;
6.5. Izteicēja izveide;
7.1. Liekvārdība;
7.2. Mazvārdība;
7.3. Neiederīgs vārds;
8. Tekstveide;
10.1. Sekundāra: saistāmība;
6.8. Palīgteikuma tips;
|