Tā ir daļa no ozola, savukārt „Ozols” ir termiņnoguldījuma nosaukums. IŠajā pašā reklāmā izmantota arī vārdspēle – vuz dažādas nozīmes vārdu skanisko līdzību balstīta izteiksme, ko izmanto komiska vai asprātīga efekta iegūšanai (VPSV 2007, 436). Virsrakstā lietotais diži unkopā ar termiņnoguldījuma nosaukums – Ou ozols (Ieva, Nr. 1, 2010., 7) lasītāja apziņā veido vārdu dižozols, kas paspilgtina reklāmas vēstījumu un palīdz tam iespiesties atmiņā.
1. Tehniskais noformējums;
2.3. Sākumburti;
5.3. Pieturzīmes trūkums;
7.2. Mazvārdība;
7.3. Neiederīgs vārds;
10.1. Sekundāra: saistāmība;
|