Jaunais BMW X6. (Klubs, 03.2015., 100). Šīs metaforas avotjoma ir dzīvnieku valsts, kur, haizivij parādoties, citi okeāna iemītnieki paslēpjas. Šajā ziņā reklamētā mašīna salīdzināma ar haizivi, jo tai visur dos ceļu. Šajā reklāmu sērijā mainās attēli, bet teksts paliek nemainīgs. T – tas izvietots uz atšķirīgiem attēliem, ļaujot lasītājam kopā ar mašīnu apceļot dažādas pasaules vietas. Metonīmija ir nosaukuma pārnesums uz attiecīgo jēdzienu savstarpējās sakarības pamata, respektīvi, kādas reālijas nosaukuma izmantojums citas reālijas nosaukšanai, kam ar pirmo ir kāds jēdzienisks sakars (VPSV 2007, 231).
1. Tehniskais noformējums;
6.6. Dalījums teikumos;
8. Tekstveide;
10.3. Sekundāra: interpunkcija;
10.4. Sekundāra: sākumburti;
|