Tāda ir, piemēram, Lielvārdes „Ozolu nefiltrētā” alus reklāma, kurā izteikts apgalvojums, ka …[..] tā garša ir tikpat bagātīga kā Daugavas krastos augušo ozolu gadu gredzenos ierakstītā labo laiku pieredze. (Klubs, 04.2015., 37) (1. attēls). Patriotisma jūtās balstīta arī Tērvetes alus reklāma Vareni labs latviešu alus! (Klubs, 11.2011., 71) attēls. Lielvārdes Ozolu nefiltrētā alus reklāma (Klubs, 04.2015., 37). Vīriešiem adresētās reklāmas bieži uzsver arī to, ka vīrietis ir personība un līderis: Žurnāls dažādām personībām (žurnāla “„Klubs” reklāma, Klubs, 10.2013, 27).; Jaunais Passat – radīts jaunajam līderim, izcilai personībai (Klubs, 05.2015., 10.-11.)–11). 1. attēls. Lielvārdes „Ozolu nefiltrētā” alus reklāma Lai atklātu sievietēm un vīriešiem domāto reklāmu svarīgākās iezīmes, rakstā tiek skatīti reklāmai raksturīgie valodas līdzekļi – stilistiskie paņēmieni, leksiskie izteiksmes līdzekļi, īpaši uzsverot īpašības vārda lomu un lietojumu, kā arī dažas gramatikas īpatnības. Raksta nobeigumā aplūkotas reklāmas piedāvātās vērtības.
1. Tehniskais noformējums;
5.1. Nepiemērota pieturzīme;
5.2. Lieka pieturzīme;
5.3. Pieturzīmes trūkums;
7.1. Liekvārdība;
7.2. Mazvārdība;
8. Tekstveide;
|