Kas attiecas uz ieteikumu divskani ie atveidot ar je, valodas prakse ir pier 2.1. Vārdu pareizrakstība; |
Izmaiņas nevar pārvērst par ļaunuma d 2.1. Vārdu pareizrakstība; |
Uzņēmējs, izpētot CSP datu 2.1. Vārdu pareizrakstība; |
Datu transformācijas, kas šajos pētījumos tika atzītas par perspektīvām, daudzos aspektos ir līdzīgas UD marķējuma modelim, tād 2.1. Vārdu pareizrakstība; |
Lietuviešu valodniecības izdevumos un presē publicēts ne viens vien raksts par šiem jautājumiem (Kvašytė 2000; 2003; 2004; 2005), viena publikācija ir arī latviski (Kvašīte 2005).
2.1. Vārdu pareizrakstība; |
Latvijas valsts himnas teksta citējumos vai pārfr 2.1. Vārdu pareizrakstība; |
Vīrietis (25–34), pieiedams pie autobusu kustības saraksta, paziņam saka: Cikos tad viņš te nāk? (LL 2013) Runas situācija kaf 2.1. Vārdu pareizrakstība; |
Piemēram, vai konsekvents tehnisku rakst 2.1. Vārdu pareizrakstība; |
Vecvectēva vārda vietā var tikt norādīts viņa pievārds, iesauka, pseidonīms, epitets vai goda tituls, kā arī attieksmes vārds, kas vēsta par ģimenes izcelsmi, reliģisko piederību vai dzīves 2.1. Vārdu pareizrakstība; |
Liela grupa vietvārdu ar ķermeņa daļu nosaukumiem ir vārdu savienojumi, kuros anatomiskā leksēma ir atkarīgais komponents un atspoguļo tā saukto toponīmiskā jeb salīdzināmā ģenitīva nozīmi (Rapa 2014).
2.1. Vārdu pareizrakstība; |
Pret buržu 2.1. Vārdu pareizrakstība; |
Raksta mērķis — aktualizēt latviešu grāmatrūpniecības tradīcijas dažu tipogrāfisko zīmju lietojumā, tām vairāk pievēršoties kā rakstu, nevis interpunkcijas zīmēm (kaut vairākas rakstu zīmes var izmantot polifunkcionāli).
2.1. Vārdu pareizrakstība; |
Jautājums ir pārfr 2.1. Vārdu pareizrakstība; |
Ne vienmēr pozitīva un ne vienmēr negatīva, bet allaž nozīmīga. 13 bija kā pārl 2.1. Vārdu pareizrakstība; |
Saistībā ar valodas normām, valodas apguvi un izmantošanu Stīvs Klainedlers (Steve Kleinedler) norāda trīs priekšrakstu grupas: dzimtās valodas lietojuma normas (fonētiskās, sintaktiskās, morfoloģiskās) – noteikumi, kurus dzimtās valodas lietotāji zina un izmanto pat tad, ja šie likumi nav īpaši mācīti; didaktikas līmeņa normas: valodas likumi, kuru mācīšana veido priekšstatus par labu/sliktu jeb pareizu/nepareizu valodas lietojumu; ieteikumi pilnvērtīgākai saziņai: stilistiski ieteikumi, lai izteiktos skaidri un saprotami (Kleinedler 2018). Īpaši būtisks ir pirmais līmenis, jo šī kompetence nosaka to, vai dzimto valodu patiešām pārvaldām pienācīgi.
2.1. Vārdu pareizrakstība; |
Izmaiņas nevar pārvērst par ļaunuma d 2.1. Vārdu pareizrakstība; |
Tas iet roku rokā ar Igaunijas augstākās izglītības internacionalizēšanas stratēģiju, kas atbalsta angļu valodas izplatīšanos konkur 2.1. Vārdu pareizrakstība; |
Hauzenberga-Šturma atzīst: „Nav viegli arī šai gadījumā vilkt visai rel 2.1. Vārdu pareizrakstība; |
Vienīgi šajā 2.1. Vārdu pareizrakstība; |