Meklēšana

Par korpusu Meklēšana Kļūdu tipu statistika Kļūdu kombināciju statistika
Atrasts/-i 2 vienumi
Tās pašas saknes vārdu atkārtojums vienā teikumā vērojams sievietēm adresētajās pārtikas preču reklāmās: Cepetis bez cepešpannas (Ķekavas produkcijas reklāma (Ieva, Nr. 47, 2014., 27)), Izskatās garšīgi, garšo lieliski. (Druvas maizes reklāma (Ieva, Nr. 43, 2014., 13)) un vīriešiem adresētajās automašīnu reklāmās: Pirmais iespaids: iespaidīgs (Audi A3 limuzīna Audi A3 reklāma (Klubs, 11.2013., 51)). Gan sieviešu, gan vīriešu žurnālos izvietotajās reklāmās plaši izmantots frāzes struktūras atkārtojums – paralēlisms. Tā, pPiemēram, tas izmantots uzņēmuma Nākotne mājas kūpinājumu reklāmā Ar mīlestību gatavots, ar lepnumu galdā celts (Ieva, Nr. 46, 2012., 27). Savukārt Izbaudi emocionāli, vadi racionāli ir automašīnas Kia cee’d reklāma (Klubs, 12.2015., 139), kurā paralēlisms palīdz atklāt auto īpašības, kas sniedz gan emocionālu baudu, gan racionālu vadāmību.
1. Tehniskais noformējums; 6.4. Vārdu secība; 7.1. Liekvārdība; 7.2. Mazvārdība;
Pat C1 līmeņa tekstos, ko krievnorvēģu valodīgieā uzrakstījuši norvēģu valodā C1 līmenī (X) (tātad tekstos ar augstāku kvalitāti attiecībā uz konstrukcijām un vārdu krājumu nekā daudziem norvēģiem) tomēr parādās tiešikrievu kā dzimtās valodas runātāji, parādās šķietami elementāras noteiktības kategorijas kļūdas (Nordanger 2014).
1. Tehniskais noformējums; 6.4. Vārdu secība; 7.1. Liekvārdība; 7.2. Mazvārdība;