Tās pašas saknes vārdu atkārtojums vienā teikumā vērojams sievietēm adresētajās pārtikas preču reklāmās: Cepetis bez cepešpannas („Ķekavas” produkcijas reklāma (Ieva, Nr. 47, 2014., 27)), Izskatās garšīgi, garšo lieliski. („Druvas” maizes reklāma (Ieva, Nr. 43, 2014., 13)) un vīriešiem adresētajās automašīnu reklāmās: Pirmais iespaids: iespaidīgs (Audi A3 limuzīna Audi A3 reklāma (Klubs, 11.2013., 51)). Gan sieviešu, gan vīriešu žurnālos izvietotajās reklāmās plaši izmantots frāzes struktūras atkārtojums – paralēlisms. Tā, pPiemēram, tas izmantots uzņēmuma „Nākotne” mājas kūpinājumu reklāmā Ar mīlestību gatavots, ar lepnumu galdā celts (Ieva, Nr. 46, 2012., 27). Savukārt Izbaudi emocionāli, vadi racionāli ir automašīnas Kia cee’d reklāma (Klubs, 12.2015., 139), kurā paralēlisms palīdz atklāt auto īpašības, kas sniedz gan emocionālu baudu, gan racionālu vadāmību.
1. Tehniskais noformējums;
6.4. Vārdu secība;
7.1. Liekvārdība;
7.2. Mazvārdība;
|